Mõisted mida käsitlesime olid: formaalõpe, formaalharidus, informaalne õpe, mitteformaalne õpe, mitteformaalne keskkonnaharidus, projektõpe, aktiivõpe ning huviharidus.
Pikemalt peatusime projektõppe teemal. Õppejõud tutvustas lähemalt projekti "Mina ja atmosfäär". Selle projekti käigus lennutati õhupall atmosfääri ning koguti sealt andmeid.
https://www.youtube.com/watch?v=Lnqit3T8rhk
Peale selle andis õppejõud Kristel Uiboupin nõuandeid:
- Ära karda vigu teha- neist tuleb aru saada ja õppida.
- Õpetaja on see, kes peab kohanema ja harjuma koolieluga
- Esimene aasta koolis tuleb lihtsalt üle elada. Teine aasta on juba lihtsam
- Laseme õpilastel kastist välja mõelda (eriti loodusainete puhul)
- Meeskond on oluline osa koolielus.
Peale selle jäi kõrvu kõlama lause:"Kui kusagil midagi mädaneb, siis on see bioloogia. Kui kusagil midagi haiseb, siis on see keemia. Kui kusagil midagi ei tööta, siis on see füüsika".
Tere, Kristin! Sinu seekordses postituses on lühidalt kirjas üldpedagoogilised asjad ja nali :) Ma soovitan siiski just selle aine kontekstis tuua sisse ka füüsikalist tausta ja vajalikke seletusi.
ReplyDelete